بلاگ

راهنمای خرید تیشرت مردانه + ویدیو

راهنمای خرید تیشرت مردانه مبحثی است که در این مقاله قصد داریم در مورد آن اطلاعات بسیار مفیدی خدمت شما ارائه کنیم. تیشرت مردانه در رنگ ها و طرح های گوناگون وجود دارد. در خرید تیشرت مردانه آشنایی با برخی نکات مهم می تواند به شما کمک کند که خرید مناسب تری داشته باشید.

منبع ویدیو : سایت تابناک

راهنمای جامع خرید تیشرت مردانه

راهنمای خرید تیشرت مردانه مبحثی است که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم. تیشرت مردانه یکی از پوشاکی به شمار می‌آید که اکثر آقایان در چهار فصل از سال آن را می پوشند و به راحتی می‌توانند این لباس را با لباس های دیگر خود ست کنند و یک استایل جذاب و شیک بسازند.

امروزه در بازار انواع مختلف تیشرت های مردانه در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند و هر کدامشان جنس های متنوع و مختلفی نیز دارند. با توجه به این موضوع، شاید انتخاب یکی از میان آن ها کار نسبتاً دشواری باشد اما اگر با راهنمای خرید تیشرت مردانه آشنا باشید و این نکات را بدانید خواهید توانست انتخاب مناسب تر و بهتری داشته باشید.برای خرید شلوار سایز بزرگ میتونید به دسته بندی این لباس ها سر بزنید.

به طور کلی تیشرت یکی از لباس های پرکاربرد برای مردان به شمار می‌آید و اکثر آقایان در طی روز و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. یکی از دلایل پر استفاده بودن تیشرت، این است که به سهولت می توانید آن را با لباس های دیگری که در کمد خودتان دارید ست کنید و بپوشید.

نکات مهم در راهنمای خرید تیشرت مردانه

همانطور که کمی قبل تر هم اشاره کردیم  در مورد راهنمای خرید تیشرت مردانه باید به یک سری نکات توجه ویژه داشته باشیم تا در نهایت بتوانیم چیزی را که دقیقاً مدنظرمان است و باعث می شود که خوش تیپ تر و خوش استایل تر به نظر برسیم را خریداری کنیم.

حالا این نکات شامل چه مواردی می شوند؟ در مورد راهنمای خرید تیشرت مردانه باید بگوییم که در وهله اول به سایز تیشرت توجه ویژه داشته باشید و سعی کنید، لباسی را خریداری کنید که متناسب با سایز بدن شما باشد.

برای مثال، هیچ وقت تیشرت کوچکتر از سایز خودتان را خریداری نکنید چرا که اگر تیشرت تنگ باشد باعث می شود که بالاتنه شما تحت فشار قرار بگیرد و ظاهر چندان مطلوب و مناسبی نداشته باشد. تیشرت خیلی گشاد را هم به هیچ وجه توصیه نمی کنیم چرا که اگر تیشرت  شما، از اندازه بدن و یا سایز شما بزرگتر باشد باعث می‌شود که پارچه لباس روی بدن شما آویزان باشد و نمای چندان خوشایند و جالبی نیز نداشته باشد.

پولوشرت ساز بزرگ مردانه Polo رنگ زرد

در مورد راهنمای خرید تیشرت مردانه به آستین تیشرت هم توجه کنید چرا که اگر بازوی شما به هنگام پوشیدن تیشرت  تحت فشار قرار گیرد و یا اگر بازی شما در آستین تیشرت گم شود این موارد نشان دهنده این هستند که لباس موردنظر متناسب با سایز شما نیست‌ در واقع تا حد امکان سعی کنید تیشرتی را خریداری کنید که با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید و تحت فشار نباشید.

اگر با پوشیدن تیشرت و یا پیراهنی چنین احساسی به شما دست می‌دهد این بدین معنا است که شما انتخاب درستی داشته اید و تیشرت برای شما مناسب است. قد تیشرت هم از دیگر مواردی است که در راهنمای خرید تیشرت مردانه قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم و به طور کلی به جواب این سوال برسیم که قد مناسب برای یک تیشرت مردانه باید چقدر باشد؟ اگر طول یک تی‌شرت به زیر کمربند شما برسد و در صورتی که دستهای خود را بالا می‌برید، لباس بالا نمی رود و پوست شکمتان معلوم نمی‌شود این بدین معناست که این تیشرت با قد و سایز بدن شما متناسب است.

البته شما می توانید هر نوع لباسی را با هر سایزی که دوست داشتید و مورد علاقه تان بود خریداری کنید چرا که این قانون یعنی بلند بودن طول تی‌شرت تا زیر کمربند، برای خرید تیشرت لش صدق نمی‌کند و اگر شما این تیپ و این لباس‌ها را بیشتر میپسندید می توانید هر سایزی را که دوست دارید بپوشید.همچنن اگه شما جزو افراد سایز بزرگ حساب میشوید میتونید به دسته بندی تیشرت سایز بزرگ ما سربزنید.

نکات مهم در راهنمای خرید تیشرت مردانه

تیشرت مردانه موجود در فروشگاه بیگ کارن

توجه به رنگ تیشرت به عنوان یکی از نکات مهم در راهنمای خرید تیشرت مردانه

در راهنمای خرید تیشرت مردانه ، رنگ آن یکی از نکات بسیار مهمی است که در هنگام خرید لازم است به آن توجه لازم را داشته باشیم. به طور کلی می‌توان گفت که اکثر آقایان لباس های طوسی، سفید و یا مشکی را بر رنگ های دیگر ترجیح می‌دهند و در کمد لباس آنها حداقل یک یا دو دست لباس و یا تیشرت با این رنگ ها پیدا میشود.قابل ذکر است بگوییم که این رنگ های ساده، طرفداران بسیار زیادی دارند و خیلی هم زیبا هستند اما بهتر است که هنگام خرید رنگ پوست خود را هم مد نظر قرار دهید.

برای مثال، اگر پوست شما سبزه و یا کمی تیره است بهتر است لباس هایی با رنگ روشن را خریداری کنید چرا که چهره شما را شاداب تر و زیباتر نشان می‌دهند. اگر شما جزو آن دسته از آقایانی هستید که پوست گندمی دارید، پیشنهاد ما به شما خرید تیشرت هایی است که رنگ روشن و یا تیره دارند. هم چنین سعی کنید از تیشرت های قهوه ای، نارنجی و یا آن دسته از لباس هایی که رنگ میانه دارند استفاده نکنید چرا که این رنگها، پوست شما را ممکن است کمی تیره تر از حالت طبیعی خود نشان دهند.

حالا اگر شما جزو هیچ کدام از دو موردی که در بالا ذکر کردیم نیستید و پوست روشنی دارید و یا چشم های رنگی و موهای روشن دارید بهترین پیشنهاد برای شما، خرید تیشرت هایی با رنگ تیره تر است و تا حد امکان سعی کنید که تیشرت های روشن و یا پاستیلی نخرید. البته رنگ های دیگری مثل سبز ارتشی یا تیره، آبی تیره و شتری نیز از رنگهای مناسب برای تیشرت مردانه به شمار می‌آیند که هنگام خرید می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

توجه به رنگ تیشرت به عنوان یکی از نکات مهم در راهنمای خرید تیشرت مردانه

توجه به کیفیت تیشرت به عنوان یکی از نکات مهم در راهنمای خرید تیشرت مردانه

در راهنمای خرید تیشرت مردانه ، یکی از نکاتی که لازم است به آن توجه کنیم کیفیت لباس است. بنابراین اگر می خواهید تی‌شرت مناسب و با کیفیت بخرید؛ بهتر است به برچسب روی آن نگاه کنید تا با دمای شستشو، نوع الیافی که در لباس به کار رفته است، نوع شستشو، دمای اتو و غیره بهتر آشنا شوید. و این را هم بگویم که ضخامت پارچه هیچ ربطی به کیفیت آن ندارد. برای مثال، هیچ وقت به طور مطلق نمی‌توان گفت که لباس های ضخیم کیفیت بهتر و لباس های نازک کیفیت پایین تری دارند و یا برعکس. این عبارت همیشه درست نیست و به هیچ وجه نمی‌توان نرم بودن و ضخامت پارچه را به بهتر بودن کیفیت آن ارتباط داد.

توجه به کیفیت تی‌شرت به عنوان یکی از نکات مهم در راهنمای خرید تیشرت مردانه

توجه به کیفیت تی‌شرت به عنوان یکی از نکات مهم در راهنمای خرید تیشرت مردانه

در راهنمای خرید تیشرت مردانه توجه به جنس لباس و تیشرت از مواردی است که اهمیت بسیار زیادی دارد. برای مثال، اگر به دنبال تی‌شرتی هستید که نرم و لطیف باشد؛ باید تی‌شرتی را انتخاب کنید که وزن پنبه بکار رفته در آن بیشتر باشد. یکی از ویژگی‌های لباسی که در آن پنبه بیشتر با وزن بالاتر به کار رفته است، این است که موجب می‌شود احساس راحتی و خیلی خوبی داشته باشید.

در راهنمای خرید تیشرت مردانه باید بگوییم که به هیچ وجه لباس یا تیشرتی را که در آن پلی استر به کار رفته است نخرید چرا که در جنس پارچه این تیشرت ها، نوعی پلی استر و الیاف مصنوعی مورد استفاده قرار گرفته است و با یک بار شستشو فرم‌لباس تغییر پیدا می‌کند. بنابراین در هنگام خرید حتما به جنس پارچه ای که در تیشرت استفاده شده است توجه لازم را داشته باشید و آن را لمس کنید و یا لیبل آن را چک نمایید که پنبه یا کتان در آن استفاده شده است یا خیر.

توجه به مدل یقه تیشرت به‌عنوان یکی از نکات مهم در راهنمای خرید تیشرت مردانه

توجه به مدل یقه تیشرت به ‌عنوان یکی از نکات مهم در راهنمای خرید تیشرت مردانه  اهمیت زیادی دارد و می‌تواند در خوش هیکل بودن و خوش استایل بودن شما نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. به طور کلی تیشرت ها دارای یقه هفت، ایستاده، گرد و سه کلمه هستند که شما می توانید با توجه به فرم بدنتان و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

در مورد راهنمای خرید تیشرت مردانه ، می‌توانیم بگوییم که پیشنهاد ما به افرادی که بالاتنه ظریفی دارند استفاده از تیشرت یقه گرد است. چرا که این نوع از تیشرت، سرشانه و بالاتنه آنها را از حالت طب خود بزرگ‌ تر نشان می‌دهد و باعث می‌شود که خوش استایل تر به نظر برسند. ورزشکاران و بدنسازان معمولاً تیشرت هایی با یقه گرد می پوشند.

یقه هفت از دیگر یقه هایی است که در تیشرت های مردانه وجود دارد و این نوع از یقه، برای کسانی که هیکل درشتی دارند و یا بالاترین آنها بزرگ است پیشنهاد نمی‌شود. چرا که گردن این دسته از افراد را کشیده تر از حالت طبیعی خود نشان می‌دهد.

آن دسته از افرادی هم که شانه های افتاده دارند و یا فاصله شانه‌های آنها از یکدیگر زیاد است بهترین تیشرت برای آنها تیشرت یقه ایستاده است. چرا که این نوع از تیشرت ها آنها را خوش اندام تر نشان می دهند. امیدواریم توانسته باشیم تا حد زیادی در این مطلب شما را با راهنمای خرید تیشرت مردانه  آشنا کنیم.درکنار تیشرت میتونید توجهی به پیراهن داشته باشید همچنین اگه جزو افراد سایز بزرگ هستید میتونید به دسته بندی پیراهن سایز بزرگ ما سر بزنید

توجه به مدل یقه تیشرت به‌عنوان یکی از نکات مهم در راهنمای خرید تیشرت مردانه

پولوشرت جودون سایز بزرگ مردانه

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید میتونید برامون نظر بزارید و بگید که چه ویژگی هایی تو خرید تیشرت برای شما مهمه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *